„Sztuka nauczania” – prezentacja programu kształcenia nauczycieli Waldorf w Rudolf Steiner University College w Oslo, Norwegia

Vilde Stabel

Streszczenie w języku polskim


-

Słowa kluczowe


-

Pełny tekst:

PDF (English)

Bibliografia


Dewey, J. (1904). The Relation of Theory to Practice in Education. In: M. Borrowman (ed.), Teacher Education in America: A Documentary History (pp. 140–171). New York: Teachers College Press.

Doyle, W. (1986) Classroom Organization and Management. In: M.C. Wittrock (ed.), Handbook of Research on Teaching (pp. 392–431). New York: Macmillan.

Steiner, R. (2000). Practical Advice to Teachers. Fourteen Lecturers. Great Barrington: Anthroposophic Press.




DOI: http://dx.doi.org/10.17951/pe.2022.6.197-200
Data publikacji: 2022-11-04 07:44:32
Data złożenia artykułu: 2022-06-21 09:37:19


Statystyki


Widoczność abstraktów - 659
Pobrania artykułów (od 2020-06-17) - PDF (English) - 393

Wskaźniki



Odwołania zewnętrzne

  • Brak odwołań zewnętrznych


Prawa autorskie (c) 2022 Vilde Stabel

Creative Commons License
Powyższa praca jest udostępniana na lcencji Creative Commons Attribution 4.0 International License.