|  | 
		
						| Numer | Tytuł | 
		|  | 
																							
								| Vol 37, No 2 (2024): Szanse i zagrożenia rozwoju w biegu życia, red. Anna Tychmanowicz | Przemoc rówieśnicza w szkole w percepcji nauczycieli, rodziców i uczniów | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Małgorzata Sitarczyk,											Arkadiusz Dudziak | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 36, No 4 (2023): Wyzwania w rozwoju osobowym, społecznym i zawodowym człowieka, red. Anna Tychmanowicz | Szkolna edukacja zdrowotna wobec wyzwań XXI w. | Streszczenie w języku polskim | 
			
				| Alina Dworak | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 38, No 1 (2025): Problemy rozwoju, pracy i życia rodzinnego  w ujęciu psychopedagogiki, red. Katarzyna Nowasad | Transformacja współczesnej rodziny czeskiej w kontekście zmian społecznych | Streszczenie w języku polskim | 
			
				| Alena Vališová,											Jan Havlík | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 36, No 4 (2023): Wyzwania w rozwoju osobowym, społecznym i zawodowym człowieka, red. Anna Tychmanowicz | Kompetencje społeczne nauczycieli szkół średnich a ich samoocena | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Katarzyna Nowosad | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 37, No 2 (2024): Szanse i zagrożenia rozwoju w biegu życia, red. Anna Tychmanowicz | Słowo w rękach nauczyciela (słowo jako narzędzie dydaktyczne) | Streszczenie w języku polskim | 
			
				| Zdeňka Braumová | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 32, No 2 (2019): Edukacja na pograniczach – dokonania i perspektywy, red. Ewa Ogrodzka-Mazur, Mariusz Korczyński | Muzeum w polskiej szkole na Łotwie – miejsce pamięci, spotkań i narzędzie w edukacji. Studium przypadku | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Sylwia Antonowicz | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 29, No 2 (2016) | Problemy wychowania dzieci w pedagogicznej koncepcji Sofii Rusovej | Streszczenie w języku polskim | 
			
				| Marija Czepil | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 29, No 2 (2016) | Naukowe szkoły Połtawskiego Narodowego Uniwersytetu Pedagogicznego  im. V.G. Korolenki | Streszczenie w języku polskim | 
			
				| Olena Hnizdilova | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 29, No 2 (2016) | Autorska szkoła ukraińskiego akademika Aleksandra Zacharenki | Streszczenie w języku polskim | 
			
				| Nataliia Pobirchenko | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 29, No 4 (2016) | Aspiracje zawodowe młodzieży | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Jerzy Kunikowski,											Anna Kamińska,											Małgorzata Gawryluk | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 31, No 3 (2018): Edukacyjne i kliniczne konteksty rozwoju człowieka w cyklu życia, red. Małgorzata Kostka-Szymańska | Uwarunkowania skuteczności procesu wychowania w środowisku szkolnym | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Danuta Wosik-Kawala | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 32, No 2 (2019): Edukacja na pograniczach – dokonania i perspektywy, red. Ewa Ogrodzka-Mazur, Mariusz Korczyński | Szkoły stowarzyszeniowe w perspektywie lokalnej polityki oświatowej gmin | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Eugenia Karcz-Taranowicz | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 31, No 4 (2018): Język emocji, red. Barbara Gawda | Miłość w perspektywie dzieci ze szkół pracujących w oparciu o pedagogikę M. Montessori i system tradycyjny | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Karolina Zoszak-Łoskot | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 29, No 3 (2016) | Budowanie odporności psychicznej uczniów szkół muzycznych | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Barbara Anna Wojtanowska-Janusz | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 32, No 4 (2019): Aktualne problemy pedagogiki i psychologii pracy, red. Joanna Wierzejska, Katarzyna Nowosad | Zaangażowanie nauczycieli w rolę zawodową a ich oczekiwania gratyfikacji finansowej za wykonywaną pracę | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Sławomir Sobczak,											Tamara Zacharuk | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 34, No 1 (2021): Nauczyciel i uczeń – edukacja, rozwój i wspomaganie, red. Inneta Nowosad | Zryw nauczycielski (2019) formą zmagań o godność i prestiż krzewicieli polskiej edukacji | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Fabian Andruszkiewicz | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 34, No 1 (2021): Nauczyciel i uczeń – edukacja, rozwój i wspomaganie, red. Inneta Nowosad | Nauczyciele jako kluczowi specjaliści w ochronie dzieci i młodzieży przed współczesnymi zagrożeniami | Streszczenie w języku polskim | 
			
				| Agata Rzymełka-Frąckiewicz | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 35, No 4 (2022): Człowiek w obliczu zmiany – wybrane konteksty i interpretacje, red. Anna Tychmanowicz | Wokół estetyki muzyki popularnej – Theodore Gracyk vs Theodor Adorno | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Marcin Michalak | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 32, No 3 (2019): Wybrane problemy pedagogiki bezpieczeństwa, red. Ryszard Bera | Szkoła miejscem (nie)bezpiecznym – perspektywa ucznia | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Danuta Wosik-Kawala | 
			
			|  | 
							
				| 1 - 19 z 19 elementów |  |