|
Numer |
Tytuł |
|
Vol 37, No 4 (2024): Wielowymiarowość problematyki bezpieczeństwa w ujęciu psychopedagogicznym, red. Anna Tychmanowicz |
Specyfika profesjonalnej relacji pomocowej z dziećmi |
Streszczenie w języku polskim
|
Sofia Veiga, Ana Oliveira |
|
Vol 33, No 2 (2020): Poznawcze i emocjonalne aspekty funkcjonowania człowieka w różnych obszarach aktywności, red. Małgorzata Kuśpit |
Wykorzystywanie polskich i międzynarodowych doświadczeń w innowacyjnym programie plastycznej edukacji wczesnoszkolnej (wnioski z pierwszego roku realizacji programu) |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Joanna Aksman |
|
Vol 33, No 2 (2020): Poznawcze i emocjonalne aspekty funkcjonowania człowieka w różnych obszarach aktywności, red. Małgorzata Kuśpit |
Przystosowanie szkolne dzieci twórczych i nietwórczych w wieku 6–7 lat |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Grażyna Ewa Kwiatkowska |
|
Vol 36, No 1 (2023): Teoria i praktyka edukacyjna. Wybrane aspekty, red. Joanna Wierzejska |
Przegląd wybranych badań nad zastosowaniem arteterapii w pracy z dziećmi uchodźców i imigrantów |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Agata Goździewicz-Rostankowska |
|
Vol 37, No 2 (2024): Szanse i zagrożenia rozwoju w biegu życia, red. Anna Tychmanowicz |
Jakość związku kobiet ciężarnych i nieciężarnych posiadających i nieposiadających dzieci |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Paulina Banaszkiewicz, Karolina Górnik-Horn |
|
Vol 37, No 2 (2024): Szanse i zagrożenia rozwoju w biegu życia, red. Anna Tychmanowicz |
Stres rodzicielski a postawy rodzicielskie matek dzieci w wieku 0–10 lat |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Magdalena Gajderowicz |
|
Vol 37, No 2 (2024): Szanse i zagrożenia rozwoju w biegu życia, red. Anna Tychmanowicz |
Cyberprzemoc – realne zagrożenie wobec dzieci i młodzieży. Krótki przegląd wybranych programów interwencyjnych |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Amanda Błaszczak |
|
Vol 37, No 4 (2024): Wielowymiarowość problematyki bezpieczeństwa w ujęciu psychopedagogicznym, red. Anna Tychmanowicz |
Pandemia COVID-19 – wybrane trudności w funkcjonowaniu dzieci |
Streszczenie w języku polskim
|
Monika Dacka, Ewa Sokołowska |
|
Vol 28, No 2 (2015) |
Psychologiczno-pedagogiczne wsparcie utalentowanych dzieci w wieku przedszkolnym |
Streszczenie w języku polskim
|
Iryna Palasevych |
|
Vol 29, No 2 (2016) |
Rozwój twórczego potencjału przyszłych wychowawców dzieci-przedszkolaków w warunkach uczelni pedagogicznych |
Streszczenie w języku polskim
|
Аnna Fedorovych |
|
Vol 29, No 3 (2016) |
Kształcenie i dokształcanie nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w aspekcie pracy z dziećmi zdolnymi plastycznie |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Joanna Barbara Aksman |
|
Vol 29, No 3 (2016) |
Postawa twórcza rodziców wobec choroby przewlekłej dziecka |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Anna Maria Stawecka |
|
Vol 31, No 2 (2018): Problemy edukacji zdrowotnej. Historia i współczesność, red. Anna Wiatrowska |
Alkoholizm na łamach abstynenckich czasopism lubelskich (1928–1929) |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Izabela Krasińska |
|
Vol 31, No 4 (2018): Język emocji, red. Barbara Gawda |
Językowe wykładniki pojęcia „radość” w wypowiedziach dzieci w normie intelektualnej i dzieci z zespołem Downa |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Urszula Jęczeń |
|
Vol 31, No 4 (2018): Język emocji, red. Barbara Gawda |
Miłość w perspektywie dzieci ze szkół pracujących w oparciu o pedagogikę M. Montessori i system tradycyjny |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Karolina Zoszak-Łoskot |
|
Vol 32, No 3 (2019): Wybrane problemy pedagogiki bezpieczeństwa, red. Ryszard Bera |
Cyberagresja jako zjawisko zagrażające bezpieczeństwu cyfrowemu dzieci i młodzieży |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Agnieszka Bąkowska |
|
Vol 34, No 1 (2021): Nauczyciel i uczeń – edukacja, rozwój i wspomaganie, red. Inneta Nowosad |
Profilaktyka depresji i zachowań suicydalnych dzieci i młodzieży wobec wyzwań codzienności |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Małgorzata Przybysz-Zaremba |
|
Vol 34, No 1 (2021): Nauczyciel i uczeń – edukacja, rozwój i wspomaganie, red. Inneta Nowosad |
Stereotyp płci w kontekście pełnionych ról społecznych – w percepcji dzieci starszo-przedszkolnych |
Streszczenie w języku polskim
|
Ewa Jędrzejowska |
|
Vol 28, No 2 (2015) |
Twórczy rozwój indywidualności przedszkolaków przy pomocy bajek narodowych |
Streszczenie w języku polskim
|
Oksana Hevko |
|
Vol 34, No 1 (2021): Nauczyciel i uczeń – edukacja, rozwój i wspomaganie, red. Inneta Nowosad |
Nauczyciele jako kluczowi specjaliści w ochronie dzieci i młodzieży przed współczesnymi zagrożeniami |
Streszczenie w języku polskim
|
Agata Rzymełka-Frąckiewicz |
|
Vol 35, No 1 (2022): Problemy edukacji i wychowania młodzieży w warunkach pandemii, red. Katarzyna Nowosad, Łarysa Łukianowa |
Dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Edukacja w czasie pandemii |
Streszczenie w języku polskim
|
Viacheslav Zasenko, Lesia Prokhorenko |
|
Vol 35, No 1 (2022): Problemy edukacji i wychowania młodzieży w warunkach pandemii, red. Katarzyna Nowosad, Łarysa Łukianowa |
Funkcjonowanie przedszkolnych placówek oświatowych w warunkach pandemii |
Streszczenie w języku polskim
|
Anatolii Kuzminskyi |
|
Vol 35, No 2 (2022): Wybrane zjawiska i procesy pedagogiczne wobec wyzwań społecznych i cywilizacyjnych – doniesienia polskie i ukraińskie, red. Joanna Wierzejska, Grzegorz Sanecki |
Rehabilitacja dzieci z implantami ślimakowymi w Ukrainie w nowoczesnych warunkach |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Władimir Szewczenko |
|
Vol 35, No 4 (2022): Człowiek w obliczu zmiany – wybrane konteksty i interpretacje, red. Anna Tychmanowicz |
Edukacja w dobie pandemii oczami nauczycieli współorganizujących proces kształcenia i rodziców dzieci ze spektrum autyzmu |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Jolanta Izabela Wiśniewska, Patrycja Jurkiewicz |
|
Vol 36, No 1 (2023): Teoria i praktyka edukacyjna. Wybrane aspekty, red. Joanna Wierzejska |
Modele edukacji włączającej w wybranych placówkach oświatowych w Czechach – edukacja włączająca a kultura organizacji |
Streszczenie w języku polskim
|
Marzanna Farnicka, Verá Kosiková |
|
Vol 34, No 1 (2021): Nauczyciel i uczeń – edukacja, rozwój i wspomaganie, red. Inneta Nowosad |
Poczucie kontroli a gotowość szkolna dzieci przedszkolnych |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Grażyna E. Kwiatkowska |
|
1 - 26 z 26 elementów |
|