|  | 
		
						| Numer | Tytuł | 
		|  | 
																							
								| Vol 38, No 2 (2025): Zdrowie i dobrostan – czynniki zagrażające i chroniące, red. Anna Tychmanowicz | Psychologia zeznań dziecięcych. Wybrane wyznaczniki poprawności zbierania materiału dowodowego | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Agnieszka Muszczyńska | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 38, No 2 (2025): Zdrowie i dobrostan – czynniki zagrażające i chroniące, red. Anna Tychmanowicz | Zachowania zdrowotne dzieci w wieku przedszkolnym w środowisku rodzinnym | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Anna Klim-Klimaszewska,											Aniela Marlena Tokajuk | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 37, No 4 (2024): Wielowymiarowość problematyki bezpieczeństwa w ujęciu psychopedagogicznym, red. Anna Tychmanowicz | Pandemia COVID-19 – wybrane trudności w funkcjonowaniu dzieci | Streszczenie w języku polskim | 
			
				| Monika Dacka,											Ewa Sokołowska | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 38, No 1 (2025): Problemy rozwoju, pracy i życia rodzinnego  w ujęciu psychopedagogiki, red. Katarzyna Nowasad | Postawy rodzicielskie rodziców z niepełnosprawnością ruchową a poziom samooceny ich dzieci | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Agnieszka Bochniarz | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 37, No 2 (2024): Szanse i zagrożenia rozwoju w biegu życia, red. Anna Tychmanowicz | Cyberprzemoc – realne zagrożenie wobec dzieci i młodzieży. Krótki przegląd wybranych programów interwencyjnych | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Amanda Błaszczak | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 37, No 4 (2024): Wielowymiarowość problematyki bezpieczeństwa w ujęciu psychopedagogicznym, red. Anna Tychmanowicz | Specyfika profesjonalnej relacji pomocowej z dziećmi | Streszczenie w języku polskim | 
			
				| Sofia Veiga,											Ana Oliveira | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 38, No 1 (2025): Problemy rozwoju, pracy i życia rodzinnego  w ujęciu psychopedagogiki, red. Katarzyna Nowasad | Praktyki żywieniowe rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym – wersja eksperymentalna Kompleksowego Kwestionariusza Praktyk Żywieniowych (CFPQ) | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Urszula Olejnik | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 37, No 2 (2024): Szanse i zagrożenia rozwoju w biegu życia, red. Anna Tychmanowicz | Jakość związku kobiet ciężarnych i nieciężarnych posiadających i nieposiadających dzieci | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Paulina Banaszkiewicz,											Karolina Górnik-Horn | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 37, No 2 (2024): Szanse i zagrożenia rozwoju w biegu życia, red. Anna Tychmanowicz | Stres rodzicielski a postawy rodzicielskie matek dzieci w wieku 0–10 lat | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Magdalena Gajderowicz | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 37, No 2 (2024): Szanse i zagrożenia rozwoju w biegu życia, red. Anna Tychmanowicz | Nauczycielska twórczość literacka dla dzieci jako narzędzie (auto)kreacji w rozwoju zawodowym | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Monika Kupiec,											Natalia Twardosz | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 33, No 2 (2020): Poznawcze i emocjonalne aspekty funkcjonowania człowieka w różnych obszarach aktywności, red. Małgorzata Kuśpit | Wykorzystywanie polskich i międzynarodowych doświadczeń w innowacyjnym programie plastycznej edukacji wczesnoszkolnej (wnioski z pierwszego roku realizacji programu) | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Joanna Aksman | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 36, No 2 (2023): Edukacja wobec współczesnych wyzwań, red. Małgorzata Kuśpit, Anna Tychmanowicz | Opowiadanie świata. Dorośli w roli pośredników lektury współczesnej książki dla dzieci | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Jowita Gromysz | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 36, No 1 (2023): Teoria i praktyka edukacyjna. Wybrane aspekty, red. Joanna Wierzejska | Przegląd wybranych badań nad zastosowaniem arteterapii w pracy z dziećmi uchodźców i imigrantów | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Agata Goździewicz-Rostankowska | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 33, No 2 (2020): Poznawcze i emocjonalne aspekty funkcjonowania człowieka w różnych obszarach aktywności, red. Małgorzata Kuśpit | Przystosowanie szkolne dzieci twórczych i nietwórczych w wieku 6–7 lat | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Grażyna Ewa Kwiatkowska | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 28, No 2 (2015) | Twórczy rozwój indywidualności przedszkolaków przy pomocy bajek narodowych | Streszczenie w języku polskim | 
			
				| Oksana Hevko | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 28, No 2 (2015) | Psychologiczno-pedagogiczne wsparcie utalentowanych dzieci w wieku przedszkolnym | Streszczenie w języku polskim | 
			
				| Iryna Palasevych | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 29, No 2 (2016) | Rozwój opieki nad dzieckiem w pedagogicznej teorii i praktyce Niemiec (XIX wiek – początek XX wieku) | Streszczenie w języku polskim | 
			
				| Oresta Karpenko | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 31, No 2 (2018): Problemy edukacji zdrowotnej. Historia i współczesność, red. Anna Wiatrowska | Alkoholizm na łamach abstynenckich czasopism lubelskich (1928–1929) | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Izabela Krasińska | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 31, No 4 (2018): Język emocji, red. Barbara Gawda | Językowe wykładniki pojęcia „radość” w wypowiedziach dzieci w normie intelektualnej i dzieci z zespołem Downa | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Urszula Jęczeń | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 31, No 4 (2018): Język emocji, red. Barbara Gawda | Miłość w perspektywie dzieci ze szkół pracujących w oparciu o pedagogikę M. Montessori i system tradycyjny | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Karolina Zoszak-Łoskot | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 32, No 1 (2019): Aktualne problemy edukacji na Ukrainie, red. Marija Czepil, Oresta Karpenko | Reforma edukacji dla dzieci niepełnosprawnych w nowoczesnej Ukrainie | Streszczenie w języku polskim | 
			
				| Nadiya Ashytok | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 32, No 3 (2019): Wybrane problemy pedagogiki bezpieczeństwa, red. Ryszard Bera | Cyberagresja jako zjawisko zagrażające bezpieczeństwu cyfrowemu dzieci i młodzieży | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Agnieszka Bąkowska | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 33, No 3 (2020): Language of Emotions II, red. Barbara Gawda | Charakterystyka psychologiczna emocjonalnego funkcjonowania rodzin z dziećmi problemowymi | Streszczenie w języku polskim | 
			
				| Myroslava Mushkevych | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 34, No 1 (2021): Nauczyciel i uczeń – edukacja, rozwój i wspomaganie, red. Inneta Nowosad | Profilaktyka depresji i zachowań suicydalnych dzieci i młodzieży wobec wyzwań codzienności | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Małgorzata Przybysz-Zaremba | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 34, No 1 (2021): Nauczyciel i uczeń – edukacja, rozwój i wspomaganie, red. Inneta Nowosad | Stereotyp płci w kontekście pełnionych ról społecznych – w percepcji dzieci starszo-przedszkolnych | Streszczenie w języku polskim | 
			
				| Ewa Jędrzejowska | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 34, No 1 (2021): Nauczyciel i uczeń – edukacja, rozwój i wspomaganie, red. Inneta Nowosad | Poczucie kontroli a gotowość szkolna dzieci przedszkolnych | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Grażyna E. Kwiatkowska | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 34, No 1 (2021): Nauczyciel i uczeń – edukacja, rozwój i wspomaganie, red. Inneta Nowosad | Nauczyciele jako kluczowi specjaliści w ochronie dzieci i młodzieży przed współczesnymi zagrożeniami | Streszczenie w języku polskim | 
			
				| Agata Rzymełka-Frąckiewicz | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 28, No 2 (2015) | Technika inscenizacji moralnych jako innowacja w stymulowaniu rozwoju samoświadomości moralnej dzieci w wieku przedszkolnym | Streszczenie w języku polskim | 
			
				| Liubov Lokhvytska | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 35, No 1 (2022): Problemy edukacji i wychowania młodzieży w warunkach pandemii, red. Katarzyna Nowosad, Łarysa Łukianowa | Funkcjonowanie przedszkolnych placówek oświatowych w warunkach pandemii | Streszczenie w języku polskim | 
			
				| Anatolii Kuzminskyi | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 35, No 2 (2022): Wybrane zjawiska i procesy pedagogiczne wobec wyzwań społecznych i cywilizacyjnych – doniesienia polskie i ukraińskie, red. Joanna Wierzejska, Grzegorz Sanecki | Rehabilitacja dzieci z implantami ślimakowymi w Ukrainie w nowoczesnych warunkach | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Władimir Szewczenko | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 35, No 4 (2022): Człowiek w obliczu zmiany – wybrane konteksty i interpretacje, red. Anna Tychmanowicz | Edukacja w dobie pandemii oczami nauczycieli współorganizujących proces kształcenia i rodziców dzieci ze spektrum autyzmu | Streszczenie w języku polskim
													
																							 PDF | 
			
				| Jolanta Izabela Wiśniewska,											Patrycja Jurkiewicz | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 36, No 1 (2023): Teoria i praktyka edukacyjna. Wybrane aspekty, red. Joanna Wierzejska | Modele edukacji włączającej w wybranych placówkach oświatowych w Czechach – edukacja włączająca a kultura organizacji | Streszczenie w języku polskim | 
			
				| Marzanna Farnicka,											Verá Kosiková | 
			
			|  | 
																							
								| Vol 35, No 1 (2022): Problemy edukacji i wychowania młodzieży w warunkach pandemii, red. Katarzyna Nowosad, Łarysa Łukianowa | Dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Edukacja w czasie pandemii | Streszczenie w języku polskim | 
			
				| Viacheslav Zasenko,											Lesia Prokhorenko | 
			
			|  | 
							
				| 1 - 33 z 33 elementów |  |