Выпуск | Название | |
Том 3 (2018) | Literatura jako „głos Innego” w przestrzeni edukacyjnej | Аннотация PDF (Język Polski) |
Iwona Morawska | ||
Том 6 (2021) | Literatura jako nauka pomocnicza w nauczaniu geografii | Аннотация PDF (Język Polski) |
Ireneusz Gielata | ||
Том 3 (2018) | Man and Illness: A Picture of Fight Recorded in the Word | Аннотация PDF (English) |
Marzena Marczewska | ||
Том 5 (2020) | Męka dwuznaczności i egzorcyzmy | Аннотация PDF (Język Polski) |
Grażyna B. Tomaszewska | ||
Том 6 (2021) | METAFOtogRAfia: refleksje o powiązaniach myśli i zdjęć | Аннотация PDF (Język Polski) |
Justyna Hanna Budzik | ||
Том 2 (2017) | Miłość po „zmierzchu paradygmatu” – kilka słów o afektach i romantyzmie w Hanemannie Stefana Chwina | Аннотация PDF (Język Polski) |
Patrycja Malicka | ||
Том 5 (2020) | Mnemosyne w muzeum i w szkole | Аннотация PDF (Język Polski) |
Marta Rusek | ||
Том 8 (2023) | Modne covidowe słowa w języku ludzi młodych | Аннотация PDF (Język Polski) |
Agnieszka Wlazły | ||
Том 7 (2022) | Morpho-syntaktische Verfahren zur Bildung des Farblexikons im Deutschen. Eine datenbasierte Untersuchung zu ausgewählten Grundfarbwörtern und Farbnuancierungen | Аннотация PDF (Deutsch) |
Nicolò Calpestrati | ||
Том 8 (2023) | Motyw samotności we współczesnej literaturze dziecięco-młodzieżowej poświęconej migracjom zarobkowym | Аннотация PDF (Język Polski) |
Justyna Zając | ||
Том 8 (2023) | Motyw starości w prozie Sylwii Chutnik | Аннотация PDF (Język Polski) |
Dariusz Piechota | ||
Том 6 (2021) | Możliwości terapeutyczne literatury dla dzieci i młodzieży w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych | Аннотация PDF (Język Polski) |
Dorota Karkut | ||
Том 5 (2020) | Multimedialny moduł tematyczny (MMT), czyli o głośnym czytaniu jako aksjologicznej edukacji na lekcjach polskiego w szkole średniej | Аннотация PDF (Język Polski) |
Elżbieta Kotarba | ||
Том 6 (2021) | Multiplikowanie adresata utworów intencjonalnie skierowanych do młodego odbiorcy – szansa czy zagrożenie? W kontekście książki Hanny Dymel-Trzebiatowskiej „Filozoficzne i translatoryczne wędrówki po Dolinie Muminków” (2019) | Аннотация PDF (Język Polski) |
Dorota Michułka | ||
Том 5 (2020) | Myślenie w systemie poznawczym i w świecie wartości. O powinnościach dydaktyki w dobie neuronauki | Аннотация PDF (Język Polski) |
Aneta Grodecka | ||
Том 6 (2021) | Nie od razu Paryż zbudowano… Trójwymiarowe puzzle i klocki architektoniczne jako uniwersalne narzędzie wspierające proces wychowania estetycznego | Аннотация PDF (Język Polski) |
Marta Kasprzak | ||
Том 5 (2020) | Nurt antropocentryczno-kulturowy w dydaktyce literatury a współczesne antropologie | Аннотация PDF (Język Polski) |
Ewa Ogłoza | ||
Том 8 (2023) | O dydaktyce i pożytkach płynących z pewnej niebezpiecznej sprawności | Аннотация PDF (Język Polski) |
Maria Kwiatkowska-Ratajczak | ||
Том 4 (2019) | O kształtowaniu umiejętności wartościowania nie tylko w procesie edukacji polonistycznej | Аннотация PDF (Język Polski) |
Barbara Myrdzik | ||
Том 4 (2019) | O lekturze intuicyjnej w dobie neuronauki | Аннотация PDF (Język Polski) |
Aneta Grodecka | ||
Том 2 (2017) | O niektórych konsekwencjach zwrotu afektywnego w badaniach kulturowych | Аннотация PDF (Język Polski) |
Barbara Myrdzik | ||
Том 8 (2023) | O niszczącej sile niewypowiedzianego w kilku współczesnych książkach dla młodzieży. Od pogłębionej refleksji do praktyki szkolnej | Аннотация PDF (Język Polski) |
Karolina Kwak | ||
Том 5 (2020) | O potrzebie zachowań etycznych we współczesnej edukacji | Аннотация PDF (Język Polski) |
Małgorzata Karwatowska | ||
Том 8 (2023) | O pożytkach badań posthumanistycznych dla dydaktyki polonistycznej | Аннотация PDF (Język Polski) |
Maciej Wróblewski | ||
Том 6 (2021) | O sile emocjonalnej i emotywnej przekładu. Eksperyment translatorski | Аннотация PDF (Język Polski) |
Edyta Manasterska-Wiącek | ||
76 - 100 из 188 результатов | << < 1 2 3 4 5 6 7 8 > >> |