Wstęp

Teresa Parczewska, Małgorzata Chojak

Pełny tekst:

PDF

Bibliografia


Krzychała S., 2010, Czy polska szkoła jest już „przystosowana” do działania w stanie niekończących się reform? W: J. Szomburg, P. Zbieranek (red.), Edukacja dla rozwoju. Gdańsk, Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową, 49–53.

Lacey C., 1992, Edukacja krytyczna i konstruktywna. W: Z. Kwieciński (red.), Nie¬obecne dyskursy, cz.2, 99–110.

Mańska J., 2014, Wczesna edukacja dzieci w Polsce jako element polityki społecznej. „Zeszyty Pracy Socjalnej”, 19, 105–12.

Juszczyk S., 2011, Polska rzeczywistość edukacyjna w sytuacji zmiany społecznej. W: S. Juszczyk, M. Kisiel, A. Budnik (red.), Pedagogika przedszkolna i wczesnosz¬kolna w sytuacji zmiany społecznej, kulturowej i oświatowej. Studia – rozprawy – praktyka [pozyskano z: www.wsb.edu.pl/container/Biblioteka%20WSb/peda¬gogika-przedszkolna-i-wczesnoszkolna.pdf, dostęp: 5.09.2017].

Zając B., Madziara A., Żmijewska A., Zając B., 2015, Kluczowe problemy współcze¬snej edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego. Modele i rozwią¬zania metodyczne. Skierniewice, Wydawnictwo WSEHSK.




DOI: http://dx.doi.org/10.17951/lrp.2017.36.1.7
Data publikacji: 2018-01-15 12:37:18
Data złożenia artykułu: 2018-01-15 11:09:02


Statystyki


Widoczność abstraktów - 495
Pobrania artykułów (od 2020-06-17) - PDF - 589

Wskaźniki





Prawa autorskie (c) 2018 Teresa Parczewska, Małgorzata Chojak

Creative Commons License
Powyższa praca jest udostępniana na lcencji Creative Commons Attribution 4.0 International License.