Выпуск | Название | |
Том 2 (2017) | O triadzie komunikacyjnej: wartościowanie – emocje – ekspresja | Аннотация PDF (Język Polski) |
Leszek Tymiakin | ||
Том 4 (2019) | O wybranych aspektach (nie)trafności „ewaluacji” reformowanego szkolnictwa wyższego | Аннотация PDF (Język Polski) |
Maria Groenwald | ||
Том 4 (2019) | Ocenianie umiejętności pisania dłuższych wypowiedzi | Аннотация PDF (Język Polski) |
Aleksandra Araszkiewicz | ||
Том 4 (2019) | Ocenianie w szkole jako komunikacja interakcyjna | Аннотация PDF (Język Polski) |
Iwona Morawska | ||
Том 4 (2019) | Ocenianie w szkole wyższej w świetle tekstów prawno-administracyjnych | Аннотация PDF (Język Polski) |
Ewa Szkudlarek-Śmiechowicz | ||
Том 5 (2020) | Od adaptacji do spektaklu na motywach dzieła – z doświadczeń glottodydaktycznych | Аннотация PDF (Język Polski) |
Maria Wacławek | ||
Том 1 (2016) | Od Redakcji | Подробности PDF (Język Polski) |
Małgorzata Karwatowska | ||
Том 6 (2021) | Olsztyn jako mała ojczyzna w grach planszowych dla dzieci – na przykładzie historycznej gry niemieckiej oraz polskich gier współczesnych | Аннотация PDF (Język Polski) |
Barbara Sapała, Małgorzata Sławińska | ||
Том 7 (2022) | Oswoić starość | Аннотация PDF (Język Polski) |
Dorota Aydoğdu | ||
Том 7 (2022) | Patrzcie w przyszłość, „następcy Dedala”. Utopianizm a retoryczność na łamach „Świata Młodych” | Аннотация PDF (Język Polski) |
Kinga Wyskiel | ||
Том 2 (2017) | Peculiarities of Adolescents’ Speaking in the Information Society | Аннотация PDF (English) |
Olha Hubar | ||
Том 6 (2021) | PECULIARITIES OF THE SEMANTIC COMPONENT OF COMMUNICATIVE ACTIVITIES CHARACTERISTIC FOR PRESCHOOLERS WITH DEVELOPMENTAL DELAY | Аннотация PDF (English) |
Iryna Omelchenko | ||
Том 3 (2018) | Perspektywy edukacji. Wprowadzenie | Подробности PDF (Język Polski) |
Marzena Marczewska | ||
Том 6 (2021) | Podejście inkluzyjne w nauczaniu uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych – szansa na zmianę polskiej szkoły | Аннотация PDF (Język Polski) |
Zofia Pomirska | ||
Том 6 (2021) | Podejście międzykulturowe w nauczaniu języka polskiego jako obcego w Chinach | Аннотация PDF (Język Polski) |
Jagna Malejka | ||
Том 8 (2023) | Poeci i znawcy literatury. O edukacyjnych walorach dialogów Czesława Miłosza i Tomasa Venclovy oraz Tadeusza Różewicza i Karla Dedeciusa | Аннотация PDF (Język Polski) |
Danuta Łazarska | ||
Том 5 (2020) | Poezja i malarstwo o starości kobiet – wiersze Anny Świrszczyńskiej w dialogu z wybranymi obrazami | Аннотация PDF (Język Polski) |
Małgorzata Gajak-Toczek | ||
Том 6 (2021) | Poezja po 1989 roku i jej konteksty w edukacji polonistycznej | Аннотация PDF (Język Polski) |
Elżbieta Mazur | ||
Том 4 (2019) | Pomiędzy ewaluacją i akredytacją. Polska percepcja niemieckich doświadczeń w kontekście polityk publicznych | Аннотация PDF (Język Polski) |
Krzysztof Szewior | ||
Том 1 (2016) | Ponad granicami | Аннотация PDF (English) |
Li-Rong Lilly Cheng | ||
Том 5 (2020) | Postać literacka jako przedmiot rozmyślań aksjologicznych | Аннотация PDF (Język Polski) |
Danuta Łazarska | ||
Том 4 (2019) | Poza granice parametryzacji | Аннотация PDF (Język Polski) |
Leszek Korporowicz | ||
Том 7 (2022) | Pragmatyczne wartości brutalnego dyskursu w komediach Moliera | Аннотация PDF (Français (France)) |
Amri Kais | ||
Том 7 (2022) | Präpositionen des Deutschen in prototypischer Skalierung: eine „nicht-traditionelle“ Klassifikation mit didaktischen Implikationen | Аннотация PDF (Deutsch) |
Patrizio Malloggi | ||
Том 6 (2021) | Problemy edukacyjne nastolatków podczas zdalnego nauczania | Аннотация PDF (Język Polski) |
Aleksandra Araszkiewicz | ||
101 - 125 из 188 результатов | << < 1 2 3 4 5 6 7 8 > >> |