Wprowadzenie

Ivana Dobrotová, Małgorzata Wójcik-Dudek

Pełny tekst:

PDF (English)

Bibliografia


Haidt, J., Schmidt, E. (2023). AI Is to Make Social Media Much (More) Toxic. Retrieved from https://www.theatlantic.com/technology/archive/2023/05/generative-ai-social-media-integration-dangers-disinformation-addiction/673940

Janion, M. (1982). Humanistyka. Poznanie i terapia. Warszawa: PIW.

Kasprzak, P., Kłakówna, Z.A., Regiewicz, A. (2016). Nowy paradygmat kulturowy. In: P. Kasprzak, Z.A. Kłakówna, P. Kołodziej, A. Regiewicz, J. Waligóra, Edukacja w czasach cyfrowej zarazy (pp. 77−135). Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek.

Latoch-Zielińska, M. (2017). Szkolny polonista jako „nowy humanista”. Projektowanie edukacji akademickiej przyszłych nauczycieli. In: P. Czapliński, R. Nycz, D. Antonik, J. Bednarek, A. Daukszta, J. Misun (Eds.), Nowa humanistyka. Zajmowanie pozycji, negocjowanie autonomii (pp. 726−743). Warszawa: IBL PAN.

Postman, N. (1992). Technopoly: The Surrender of Culture to Technology. New York: Vintage Books.

Postman, N. (2000). Building a Bridge to the 18th Century: How the Past Can Improve Our Future. New York: Vintage Books.

Rasfeld, M., Breidenbach, S. (2015). Budząca się szkoła. Słupsk: Wydawnictwo Dobra Literatura.




DOI: http://dx.doi.org/10.17951/en.2024.9.9-18
Data publikacji: 2024-10-24 23:37:28
Data złożenia artykułu: 2024-08-22 12:47:43


Statystyki


Widoczność abstraktów - 58
Pobrania artykułów (od 2020-06-17) - PDF (English) - 0

Wskaźniki



Odwołania zewnętrzne

  • Brak odwołań zewnętrznych


Prawa autorskie (c) 2024 Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio N – Educatio Nova

Creative Commons License
Powyższa praca jest udostępniana na lcencji Creative Commons Attribution 4.0 International License.