Wprowadzenie

Ivana Dobrotová, Małgorzata Wójcik-Dudek

Pełny tekst:

PDF

Bibliografia


Haidt, J., Schmidt, E. (2024). Reguły na czas sztucznej inteligencji. Znak, (3), 6−15.

Janion, M. (1982). Humanistyka. Poznanie i terapia. Warszawa: PIW.

Kasprzak, P., Kłakówna, Z.A., Regiewicz, A. (2016). Nowy paradygmat kulturowy. W: P. Kasprzak, Z.A. Kłakówna, P. Kołodziej, A. Regiewicz, J. Waligóra, Edukacja w czasach cyfrowej zarazy (s. 77−135). Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek.

Latoch-Zielińska, M. (2017). Szkolny polonista jako „nowy humanista”. Projektowanie edukacji akademickiej przyszłych nauczycieli. W: P. Czapliński, R. Nycz, D. Antonik, J. Bednarek, A. Daukszta, J. Misun (red.), Nowa humanistyka. Zajmowanie pozycji, negocjowanie autonomii (s. 726−743). Warszawa: IBL PAN.

Postman, N. (1995). Technopol. Triumf techniki nad kulturą. Warszawa: PIW.

Postman, N. (2001). W stronę XVIII stulecia. Jak przeszłość może doskonalić naszą przyszłość. Warszawa: PIW.

Rasfeld, M., Breidenbach, S. (2015). Budząca się szkoła. Słupsk: Wydawnictwo Dobra Literatura.




DOI: http://dx.doi.org/10.17951/en.2024.9.19-28
Data publikacji: 2024-10-24 23:37:31
Data złożenia artykułu: 2024-08-07 22:43:12


Statystyki


Widoczność abstraktów - 61
Pobrania artykułów (od 2020-06-17) - PDF - 0

Wskaźniki



Odwołania zewnętrzne

  • Brak odwołań zewnętrznych


Prawa autorskie (c) 2024 Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio N – Educatio Nova

Creative Commons License
Powyższa praca jest udostępniana na lcencji Creative Commons Attribution 4.0 International License.